Sunday 20 January 2013

Sambal Belacan

hebat tak idea tengah pagi buta aku ni nk update pasal 'Sambal Belacan'? 

tah mane datang tetibe dpt idea ni pun aku tak tau. hakhak. bedal jelah. nk tdo pun mcm terasa broken heart sikit. ececehh. poyo je la kau nad. 

aku takde la peminat tegar sambal belacan ni. tp memang tak di nafikan beliau sgt sedap okayy. kalau tak sedap, kenapa la si Aliya tu boleh makan cicah jari je woihhh. aku terpana jap tgk dia. terpana? skemanye? lantak. 

haa. cicah jari bhai. tak pedas ke? dgn rasa dia yangg. err. tak tau nk ckp. sebab aku tak pernah berani nk mkn mcm tu je. 

aku sebenarnya TAK boleh makan belacan. allergic. TAK BOLEH OKAY. tapi sape tak kenal si nadia ratu segala degil. bedal semacam je even dah tau tak boleh makan. dah sedap bhai, tak kan nk pandang je. perghh. kena pulak dgn nasi goreng pattaya lipat (gaul) dgn sambal belacan. air teh o ois. memang cengkam hbs. nasi tak sedap takpe, janji sambal belacan kau mangtoppp.



org lain mungkin lah, mungkin makan belacan gatal hidung ke, ada sawan ke, resdung ke, tapi aku makan belacan produce jerawat bhai + gatal muka. kata lah aku makan mlm td kan, esok petang dia elok bertepek kat muka aku dah. cepat pulak menjadi tu. tak paham jugak kadang kadang. 

dah tak tahan sgt kadang kadang aku sebat semacam je sambal belacan tu. haha. lepas tu macam biasa lah. tak boleh nk bising dah kau sendiri yang telan. 

busuk bukan sebarang busuk, busuk aku busuk yg sedap. 



ikhlas dari belacan. 


happy reading. :)


1 comment:

  1. haha. aku pun same. tak boleh makan belacan jerawat naik lah. tapi aku bedai jugak. high five ! :D

    ReplyDelete