Wednesday 14 November 2012

-Dulu dan Sekarang-


nampak? kalau tak nampak bgs laa. hakhak. memang aku sengaja blurkan sikit. hee

kau tgk ic aku mase darjah 6. comel kan? ala ala makcik nk pg jual sayur pun ada. 

muka tu nak bengis jee. haha. dah mane tak nye, aku dah siap siap pakai tudung kat rumah dah. dah 'L' gila dah tudung tu. tup tup sampai kat sana nk kena tukaq sebab tak buleh pakai tudung kaler lain selain dari hitam. dem. tu yg muka aku kalah oren sunquick tu. 

ni kat kedai makan semalam la ni. main kemas kemas wallet pulakk. kau tau la wallet perempuan mcm mane kann. kalau boleh segala jenis kertas kau nk simpan. dah kuar wallet tu kompem2 la nk tgk ic..hahaha. dgn pasrah, redho n tawadu' nye aku bg jelah dorg tgk. dah lali dahh. semua nk gelak, lantak hanggg. aku dah tak heran dah. haha. 

kau FAFAR, jgn nk rasa selamat sgttt. tgk laaa. kantoi jugak ic kau tu nanti. haha. :P



another one snap by Syu, malu malu mioww pulak. gedik je aku tgk muka sendiri. heshhh! 




SALAM MAAL HIJRAH SUME ! :)


No comments:

Post a Comment